POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Poniższy Regulamin określa zasady dokonywania transakcji w sklepie internetowym działającym pod adresem www.superelegant.pl, który jest prowadzony przez Sprzedawcę.
2. Słownik pojęć zastosowany w regulaminie:
a) Sprzedawca – Klasyka Bożena Szmalec, z siedzibą w Kielcach przy ulicy Warszawskiej 147 , NIP 7542506337 REGON 367654289
b) Klient - osoba fizyczna, prawna, jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca zakupów w Sklepie
c) Sklep - sklep internetowy znajdujący się pod adresem elektronicznym www.superelegant.pl, prowadzony przez Sprzedawcę
d) Towar - rzeczy oferowane przez sprzedawcę do sprzedaży detalicznej dostępne w Sklepie
e) Cena - cena brutto za Towar, umieszczona przy informacji o Towarze, nie uwzględniająca Kosztów dostawy. Ceny Towarów znajdujących się w Sklepie wyrażone są w polskich złotych i uwzględniają podatek VAT
f) Koszty dostawy - opłata za dostarczenie Towaru do Klienta
g) Zamówienie - zamówienie na Towar lub Towary złożone przez Klienta w Sklepie
h) Rejestracja - czynność polegająca na przesłaniu danych, w tym danych osobowych w celu założenia Konta klienta
i) Konto klienta - utworzone po Rejestracji, umożliwia dokonywanie Zamówień w Sklepie, daje dostęp do historii składanych Zamówień, umożliwia edycje danych
j) Płatność - zapłata należności za założone Zamówienie, obejmująca Cenę oraz Koszty dostawy, w sposób określony przez klienta przy składaniu Zamówienia
k) Koszyk - miejsce do którego Klient dodaje wybrane Towary
l) Dzień roboczy - jako dzień roboczy uznajemy dni od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy
II KONTO KLIENTA
1. Aby założyć Konto klienta należy dokonać Rejestracji na stronie Sklepu.
2. Rejestracja Konta klienta jest bezpłatna.
3. Formularz rejestracyjny zawiera pola, których wypełnienie jest obowiązkowe w celu utworzenia indywidualnego Konta klienta za pośrednictwem, którego Klient może składać Zamówienia.
4. Po dokonaniu Rejestracji Klient otrzymuje na adres mailowy informację potwierdzającą Rejestrację zawierającą login oraz link, który poprzez kliknięcie potwierdzi Rejestrację Konta.
5. Posiadanie konta umożliwia:
a) składanie zamówień
b) przeglądanie historii złożonych zamówień
c) edycje danych osobowych
d) dostęp do specjalnych akcji promocyjnych, przeznaczonych wyłącznie dla Klientów posiadających Konto klienta
III. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA
1. Klientami uprawnionymi do składania Zamówień są:
a) Klienci posiadający zarejestrowane Konto klienta
b) Klienci nie posiadający zarejestrowanego Konta klienta, dokonujący zakupów z pominięciem rejestracji Konta Klienta i logowania w Sklepie
2. Złożenie zamówienia odbywa się przy wykorzystaniu Koszyka.
3. Wiążąca Klienta oraz Sprzedawcę jest Cena widniejąca w opisie Towaru w chwili złożenia Zamówienia.
4. Przy składaniu Zamówienia, Klient dokonuje wyboru parametrów Towaru, takich jak między innymi rozmiar rozmiar, wzrost, ilość, sposób płatności czy rodzaj wysyłki.
5. Złożenie zamówienia odbywa się:
a) w przypadku Konta klienta, po zalogowaniu na swoim koncie, przed lub po dodaniu Towaru do koszyka, zweryfikowaniu i potwierdzeniu opcji zamawianego Towaru oraz swoich danych, klikając przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Zamawiam"
b) w przypadku Klientów nie posiadających Konta klienta, po dodaniu Towarów do koszyka, podając swoje dane, niezbędne do realizacji Zamówienia, potwierdzeniu opcji zamawianego Towaru oraz swoich danych, klikając przycisk "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty. Zamawiam"
6. Potwierdzenie złożenia Zamówienia zostanie dostarczone:
a) dla Klientów posiadających Konto klienta, na wskazany przy rejestracji adres mailowy.
b) dla Klientów nie posiadających Konta klienta, na wskazany przy składaniu Zamówienia adres mailowy.
7. Klienci nie posiadający zarejestrowanego Konta klienta, są zobowiązani do potwierdzenia złożonego zamówienia w terminie do 24 godzin, od momentu złożenia Zamówienia. W przypadku braku potwierdzenia Zamówienia w wymaganym terminie, zamówienie będzie anulowane.
IV. TERMIN REALIZACJI
1. W Sklepie przy każdym Towarze jest określony termin dostępności Towaru, może on wynosić:
a) do 3 dni roboczych
b) do 2 tygodni – w przypadku koszul szytych „na miarę”
- Sprzedający zastrzega sobie prawo wydłużenia terminu realizacji, informując wcześniej Klienta o zaistniałym fakcie, podając powód wydłużenia terminu realizacji.
- W przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia, Klient ma prawo do rezygnacji ze złożonego Zamówienia oraz do otrzymania zwrotu wszystkich poniesionych kosztów.
- W przypadku przerwy urlopowej – o czym Sprzedawca będzie informował na stronie Sklepu, podając czas trwania przerwy w realizacji zamówień- realizacja ulega wydłużeniu do 3 dni roboczych od daty kończącej przerwę.
V. PŁATNOŚĆ I DOSTAWA
A/ Przelewy24 – po wybraniu tej opcji płatności system przekieruje Cię bezpośrednio do punktu płatności.
B/ Przelew tradycyjny– wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, dostarczony w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.
Poniżej podajemy numer konta bankowego oraz dane płatności, których należy użyć podczas płatności za zamówienia w sklepie internetowym. W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
Nr konta: 78 1050 1416 1000 0097 4141 1582
Dane do przelewu:
Klasyka Bożena Szmalec
25-351 Cedzyna, ul. Pogodna 4
C/ Pobranie – płacisz gotówką przy odbiorze towaru kurierowi.
D/ Płatność przy odbiorze – płacisz gotówką przy odbiorze towaru po uprzednim umówieniu telefonicznym w Hurtowni koszul męskich w Kielcach przy ul. Warszawskiej 147 (mapa dojazdu na stronie sklepu).
NUMER KONTA
Poniżej podajemy numer konta bankowego oraz dane płatności, których należy użyć podczas płatności za zamówienia w sklepie internetowym. W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia.
Nr konta: 78 1050 1416 1000 0097 4141 1582
Dane do przelewu:
Klasyka Bożena Szmalec
25-351 Cedzyna, ul. Pogodna 4
- W przypadku metody Płatności A - B, Towar może być wysłany tylko i wyłącznie po odnotowaniu wpłaty na koncie przez Sprzedawcę. Sprzedawca może odstąpić od realizacji zamówienia jeżeli środki pieniężne tytułem zapłaty za zamówienie nie zostaną zaksięgowane na koncie bankowym Klasyka Bożena Szmalec po upływie 5 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia.
- W przypadku koszul szytych „na miarę” obowiązuje tylko przedpłata.
- Dostawa Towarów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich.
- Czas dostarczenia Zamówienia od momentu odebrania przez firmę kurierską nie powinien wynosić więcej niż 48 godzin
- Podczas odbioru Towaru, klient zobowiązany jest sprawdzić czy paczka nie została uszkodzona podczas transportu. Brak wszelkich zastrzeżeń klient potwierdza odbiorem paczki. W przypadku uszkodzenia paczki i zawartego towaru, należy sporządzić protokół reklamacyjny w obecności kuriera.
VI. ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU
1. Z zastrzeżeniem pkt. 4 poniżej, Klient, który jest konsumentem, może zwrócić zakupiony w Sklepie towar bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów, składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Uprawnienie to klient może zrealizować w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie wypełnionego formularza zwrotu - zgodnie z procedurą opisaną w zakładce ZWROT- REKLAMACJA-WYMIANA na stronie internetowej Sklepu. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy nie będzie nosił śladów użytkowania, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością - dowód zakupu.
2. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży Towarów, umowę sprzedaży Towaru uznaję się za niezawartą.
3. Bezpośrednie koszty zwrotu Towaru ponosi klient.
4. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w odniesieniu do umów:
a) o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy,
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb. W przypadku więc koszul szytych „na miarę” nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy.
c)w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami
5. Adres, na który należy przesłać reklamowany towar:
Hurtownia Koszul Męskich
ul. Warszawska 147
25-547 Kielce
VII. REKLAMACJA
1. Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Towaru w stanie wolnym od wad fizycznych i prawnych. W przypadku stwierdzenia wad Towaru, a w szczególności mechanicznego uszkodzenia Towaru lub niezgodności Towaru z Zamówieniem, Klient uprawniony jest do zgłoszenia Reklamacji.
2. Zgłoszenie reklamacyjne odbywa się w trybie i na zasadach opisanych szczegółowo w zakładce ZWROT-REKLAMACJA-WYMIANA na stronie internetowej Sklepu.
3. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty wyżej wymienionych procedur pokrywa klient.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy do Sprzedawcy.
- Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za niedokonanie zwrotu należności lub jego opóźnienie, jeżeli nastąpiło to z powodu przekazania przez Klienta błędnych danych osobowych ( imię , nazwisko, adres ) lub błędnego numeru konta.
- Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Czas rozpatrzenia reklamacji – 14 dni od dnia otrzymania reklamowanego towaru.
Adres, na który należy przesłać reklamowany towar:
Hurtownia Koszul Męskich
ul. Warszawska 147
25-547 Kielce
VIII. WYMIANA TOWARU
Sprzedawca uznaje wymianę towaru – na zasadach przedstawionych w zakładce sklepu ZWROT-REKLAMACJA-WYMIANA
IX. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Klient dokonujący rejestracji w Sklepie wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie przez Sprzedawcę danych osobowych podanych w formularzu w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z zm.) wyłącznie w celu realizacji Zamówień.
2. Klient może wyrazić zgodę na otrzymanie od Sprzedawcy informacji o charakterze reklamowanym i handlowym, w tym za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Zgoda ta jest udzielana przez Klienta poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji na formularzu rejestracyjnym. Wyrażenie zgody nie jest warunkiem realizacji Zamówienia.
3. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.:
1/ Administratorem danych osobowych Klienta jest Firma Klasyka Bożena Szmalec z siedzibą w Kielcach przy ul. Warszawska 147 NIP: 7542506337 REGON367654289
2/ Kontakt z powołanym przez Administratora Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest drogą mailową: adres sklep@superelegant.pl lub listownie adres pocztowy: Klasyka Bożena Szmalec, ul. Warszawska 147, 25-547 Kielce
3/ Podane przez Klienta dane osobowe są przetwarzane w celu wykonania zawartej umowy na świadczenie usług drogą elektroniczną na warunkach opisanych w regulaminie, w tym dokonywania transakcji, płatności, zapewnienia obsługi konta, realizacji zamówienia i wysyłki towaru oraz kontaktu z Tobą w celu realizacji powyższych usług. Jeżeli Klient wyrazi osobną zgodę, jego dane będą przetwarzane również w celu świadczenia usługi newsletter. Dodatkowo przepisy prawa wymagają od nas przetwarzania danych osobowych w celach podatkowych.
4/ Dane osobowe Klienta będą przechowywane przez czas trwania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz po jej zakończeniu w celu realizacji praw i obowiązków wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
5/ Dane nie będą przekazywanie do państw trzecich.
6/ Dane nie będą podlegać profilowaniu.
7/ Podanie danych podczas rejestracji lub korzystania z usług jest dobrowolne aczkolwiek niezbędne w celu skorzystania z naszych usług. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 RODO. Podanie przez Klienta danych osobowych jest warunkiem zawarcia umowy.
8/ Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być przez Klienta wycofana w dowolnym momencie. Dodatkowo Klienta ma prawo do dostępu, sprostowania, ograniczenia przetwarzania i przeniesienia swoich danych osobowych. Wszelka korespondencja w zakresie danych osobowych powinna być kierowania na adresy podane w pkt 2
9/ Klient ma prawo wniesienia skargi dotyczącej przetwarzania przez nas Twoich danych osobowych do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa
X. DANE KONTAKTOWE
1. We wszystkich sprawach związanych z dokonywaniem transakcji w Sklepie Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą w następujący sposób:
a) pocztą pod adresem:
Klasyka Bożena Szmalec
Sklep Internetowy SUPER ELEGANT
ul. Warszawska 147
25-547Kielce
b) telefonicznie pod numerami telefonu: 661592565
c) za pomocą adresu mailowego: sklep@superelegant.pl
XI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. We wszelkich sprawach nie uregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie naruszają praw konsumenta z tytułu niezgodności towaru z umową. Postępowania Regulaminu należy interpretować w sposób zapewniający ich zgodność z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Regulamin wchodzi w życie w chwili ogłoszenia go na stronie internetowej Sklepu.